Ben jij servicegericht, klantvriendelijk en kun je goed overweg met verschillende mensen?
Dan ben jij misschien wel de nieuwe helpdesk medewerker die wij zoeken!
In deze functie ga jij onze diverse klanten helpen met hun issues en calls op het gebied van hard- en software.
Functie-omschrijving Medewerker Helpdesk
Je bent verantwoordelijk voor het oplossen, analyseren van incidenten en het ondersteunen van eindgebruikers. Je ondersteunt de klant met het afhandelen van al zijn hulpvragen (voornamelijk 1e lijns). Daarin ben je behulpzaam en assertief. In deze functie wordt er een proactieve en initiatiefrijke houding van je verwacht.
Je neemt de meldingen aan, verwerkt deze in een supportregistratiesysteem en zorgt voor een passende oplossing.
Functie-eisen
- Je hebt minimaal een MBO niveau 3 afgeronde ICT opleiding;
- Je bent communicatief;
- Kennis van windows netwerken (Server 20xx/Office 365/cloud), VOIP, cloud diensten en randapparatuur;
- Je bent representatief, flexibel, stressbestendig, klantgericht en communicatief vaardig;
- Geen 9 tot 5 mentaliteit
- In bezit van rijbewijs B;
- Full-time beschikbaar;
Geboden wordt:
- Leuke en enthousiaste collega’s;
- Uitdagende projecten en werkzaamheden;
- Een leerzame en fijne werksfeer in een prettig en luxe kantoorpand.
Is dit iets voor jou? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV en portfolio naar :
Jacobs IT Solutions
t.a.v. Dhr. Hans Jacobs
Gielenhofweg 29c
5987 NA Egchel
Email : hans@jacobs-it.nl